تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 18:43
کد خبر : 9531

قیمت و اجاره مسکن در شرق و مرکز تهران/ با این بودجه کجای تهران خانه رهن کنیم؟ + جدول

به گزارش خبرگزاری تهران خبر به نقل از خبرآنلاین، تازه‌ترین بررسی فایل‌های رهن و اجاره در پایتخت نشان می‌دهد که با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان، می‌توان واحدی با متراژ حدودی بین ۴۰ تا ۱۰۰ مترمربع به صورت رهن کامل اجاره کرد. اکوایران نوشت: البته باید در نظر داشت که با توجه به

به گزارش خبرگزاری تهران خبر به نقل از خبرآنلاین، تازه‌ترین بررسی فایل‌های رهن و اجاره در پایتخت نشان می‌دهد که با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان، می‌توان واحدی با متراژ حدودی بین ۴۰ تا ۱۰۰ مترمربع به صورت رهن کامل اجاره کرد.

اکوایران نوشت: البته باید در نظر داشت که با توجه به مبلغ مذکور، کیفیت و موقعیت بنا متناسب با زیربنا متغیر است؛ برای مثال واحدهای پیشنهادی ریزمتراژ از امکانات بیشتر و قدمت کمتری برخوردارند و واحدهای بزرگ‌متراژ دارای امکانات کمتر و قدمت بالاتری هستند.

به صورت تقریبی می‌توان گفت که اغلب واحدهایی که با این رقم به صورت رهن کامل اجاره داده می‌شود در سمت شرق و مرکز تهران قرار دارد.

در محله سبلان شمالی واحدی ۵۶ متری و ۵ سال ساخت، دارای آسانسور و پارکینگ، با ۶۰۰ میلیون تومان رهن کامل و در محله وحیدیه واحدی ۵۰ متری و ۱۳ سال ساخت و بدون پارکینگ، با ۵۰۰ میلیون تومان رهن کامل آگهی شده است.

در محله تهرانپارس، برای رهن کامل آپارتمانی ۸۳ متری و ۱۷ سال ساخت، دارای پارکینگ و انباری و بدون آسانسور، و یا در محله نارمک، برای واحدی ۶۰ متری و ۱۰ سال ساخت، بدون پارکینگ و آسانسور، ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

نیم میلیارد

۲۲۳۲۲۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.