تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 مهر 1403 - 21:59
کد خبر : 9424

علت نقص فنی قطار متروی تهران اعلام شد

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، ساعتی پیش یکی از قطارهای مترو در خط 2 دچار نقص فنی و باعث توقف نیم ساعته قطار در تونل بین ایستگاه‌های میدان حر و نواب شد.  هادی زند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درباره این موضوع اظهار کرد: امروز 5 مهر 1403 در ساعت 13:45 قطار شماره 144 که

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، ساعتی پیش یکی از قطارهای مترو در خط 2 دچار نقص فنی و باعث توقف نیم ساعته قطار در تونل بین ایستگاه‌های میدان حر و نواب شد. 

هادی زند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درباره این موضوع اظهار کرد: امروز 5 مهر 1403 در ساعت 13:45 قطار شماره 144 که به سمت ایستگاه صادقیه در خط 2 مترو تهران در حرکت بود، بین ایستگاه‌های شهید نواب صفوی و میدان حر، به دلیل مشکل فنی در سیستم ترمز متوقف شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تکنسین‌ها و کارشناسان فنی به محل اعزام شده و عملیات آزادسازی ترمز و کوپل قطار به سمت پایانه را آغاز کردند و پس از رفع مشکل، سرویس‌دهی در این مسیر از سر گرفته شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران ضمن عذرخواهی از مسافران و قدردانی از صبر و همکاری آنها گفت: هم‌اکنون خدمات‌رسانی در این خط به حالت عادی بازگشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.