تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 18:07
کد خبر : 9212

۶ رویداد گردشگری مازندران در لیست تقویم گردشگری کشور ثبت شد

ایسنا/مازندران مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از ثبت ۶ رویداد گردشگری مازندران در لیست تقویم گردشگری کشور، خبر داد. حسین ایزدی یکشنبه اول مهر ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: به‌دلیل اهمیت برگزاری رویدادها در رونق گردشگری و شکوفایی صنعت توریسم و همچنین صیانت و پاسداشت فرهنگ بومی و محلی ۶ رویداد گردشگری مازندران در

ایسنا/مازندران مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از ثبت ۶ رویداد گردشگری مازندران در لیست تقویم گردشگری کشور، خبر داد.

حسین ایزدی یکشنبه اول مهر ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: به‌دلیل اهمیت برگزاری رویدادها در رونق گردشگری و شکوفایی صنعت توریسم و همچنین صیانت و پاسداشت فرهنگ بومی و محلی ۶ رویداد گردشگری مازندران در لیست تقویم گردشگری کشور به ثبت رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: جشنواره انجیر و عزاداری قوم بنی اسد شهرستان گلوگاه، جشنواره شکوفه‌های بهار نارنج در دو شهر ساری و چالوس و گلاب‌گیری نوشهر، روز مازندران به لیست تقویم رویدادهای گردشگری کشور افزوده شد.

او با بیان این مطلب که توسعه مازندران در گروی توسعه گردشگری است که باید در راستای تحقق آن برنامه‌ریزی شود، یادآور شد: در مازندران رویدادهای متنوعی متناسب با اقلیم‌های مختلف استان برگزار می‌شود که همگی می‌تواند به پتناسیل و محصول گردشگری تبدیل شود باید نقاط ویژه گردشگری و اولویت‌های استان را مشخص و الگوهای استاندارد برای توسعه آن را در قالب یک بسته سرمایه گذاری تعریف کنیم.

ایزدی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ رویداد گردشگری در تقویم گردشگری کشور به ثبت رسیده است، تصریح کرد: تمامی این رویدادها یک فرصت گردشگری است که باید با حمایت دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه شهرداری‌ها و درایت و خلاقیت بخش خصوصی مغتنم شمرده شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.