تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 8:27
کد خبر : 8689

تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورای شهر است

حسین اوجاقی؛ مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با تهران خبر و به نقل از تسنیم با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان ورزش اعلام کرد: ورزشکاران المپیک پاریس، مدال‌آوران دوره‌های گذشته، فوتبالیست‌ها، نخبگان و چهره‌های ورزشی در ایام اربعین به کربلا مشرف شدند. وی افزود: در مجموع 100 نفر از ورزشکاران به همراه

حسین اوجاقی؛ مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با تهران خبر و به نقل از تسنیم با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان ورزش اعلام کرد: ورزشکاران المپیک پاریس، مدال‌آوران دوره‌های گذشته، فوتبالیست‌ها، نخبگان و چهره‌های ورزشی در ایام اربعین به کربلا مشرف شدند.

وی افزود: در مجموع 100 نفر از ورزشکاران به همراه تیم خبری به شهرهای کربلا و نجف اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره شرایط اسکان ورزشکاران در این سفر گفت: محل اقامت در کربلا و نجف به‌گونه‌ای انتخاب شد که در شأن ورزشکاران باشد.

اجاقی درخصوص هزینه‌های سفر نیز توضیح داد: بخشی از هزینه‌ها با همکاری وزارت ورزش و بخشی دیگر توسط شهرداری تهران تأمین شده است.

وی در ادامه درباره تعرفه‌های استفاده شهروندان تهرانی از اماکن ورزشی شهرداری تهران تصریح کرد: تعرفه‌های این اماکن بر اساس مصوبه شورای شهر تهران تنظیم شده و تعرفه‌های سال 1403 بر اساس نرخ‌های دولتی خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.