تاریخ انتشار : جمعه 5 مرداد 1403 - 12:46
کد خبر : 6482

خطر قطع برق بیخ گوش ایرانیان/ آخرین وضعیت مصرف برق را ببینید

به گزارش خبرگزاری تهران خبر به نقل از خبرآنلاین، کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ دراین‌باره گفت: با توزیع بدون محدودیت بیش از ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در یک شبانه روز، حدنصاب تامین برق در شهر تهران در تاریخ صنعت برق شکسته شد. همشهری نوشت: تا حالا شرکت توانیر سعی کرده

به گزارش خبرگزاری تهران خبر به نقل از خبرآنلاین، کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ دراین‌باره گفت: با توزیع بدون محدودیت بیش از ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در یک شبانه روز، حدنصاب تامین برق در شهر تهران در تاریخ صنعت برق شکسته شد.

همشهری نوشت: تا حالا شرکت توانیر سعی کرده با وجود ثبت رکوردهای بی‌سابقه مصرف، برق خانگی را قطع نکند و به جای آن ساعت کار ادارات را کم کند. داستان ساده است: مصرف برق نسبت به سال گذشته بیش از ۷ درصد رشد کرده و به ۷۸ هزار مگاوات رسیده یعنی بیش از ۱۰ هزار مگاوات بیش از تولید نیروگاه‌ها. حال اگر این میزان مصرف تا ۱۵ مرداد به ۸۰ هزار مگاوات برسد، خاموشی یک از راه‌های گریزناپذیر خواهد بود.

وضعیت مشترکان برق خانگی

۳۲ میلیون تعداد مشترکان برق خانگی است که ۷۵ درصد آنها مصرف برابر الگو، ۱۵ درصد ۱.۵ برابر الگو، ۸ درصد تا ۲.۵ برابر الگو و ۲ درصد بیش از ۲.۵ برابر الگو دارند. تاکنون ۲۹ میلیون پیامک هشدار به مشترکان پرمصرف‌ ارسال شده است.

خطر قطع برق بیخ گوش ایرانیان | آخرین وضعیت مصرف برق را ببینید

۲۲۳۲۲۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.