تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 - 10:51
کد خبر : 4392

برخورد شدید موتورسیکلت با سواری پراید در بزرگراه امام علی

سرهنگ اسماعیل احسان پور از برخورد شدید یکدستگاه موتورسیکلت با سواری پراید در مسیر شمال به جنوب امام علی( ع )و آسیب شدید به این راکب این موتورسیکلت خبر داد .



به گزارش تهران خبر؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور، ضمن بیان این خبر گفت : با اعلام از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در ساعت 18:46 روز گذشته یک دستگاه موتور سیکلت که در مسیر شمال به جنوب امام علی (ع) پایین تر از بابایی در حال حرکت بوده بشدت با سواری پراید برخورد می نماید و در اثر این برخورد راکب موتورسیکلت به زمین خورده و به شدت مجروح می گردد .
سرهنگ احسان پور ادامه داد :در این حادثه آسیب شدیدی که به سر وصورت و دست و پای راکب موتورسیکلت وارد آمده بودو امکان جابجایی وی و انتقال به حاشیه راه تا رسیدن تیم های اورژانس به هیچ وجه میسر نبود و به همین خاطر ترافیک سنگینی در این محدوده بوجود آمد و خودروهای عبوری پشت این حادثه در ترافیک باقی مانده و با هدایت عوامل پلیس راهور از یک لاین عبوری حرکت کردند .
رییس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ گفت : بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به روان سازی ترافیک مشغول و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .
سرهنگ حمیدی بیان داشت : تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را که بشدت مصدوم و خون زیادی از وی رفته بود را به کنار راه منتقل و پس از امداد رسانی ، وی را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند .
وی از راکبین موتورسیکلت خواست : قبل از روشن کردن موتورسیکلت خود حتما کلاه ایمنی را بر سر گذاشته و در حین تردد در معابر تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند و از سرعت و سبقت در معابر جدا خودداری نمایند .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.